Maillerim çalışmıyor ne yapmalıyım?

E-posta’nızın spam’e gidip gitmediğini kontrol edin

Birçok kişi önemli bir e-posta beklerken önemsiz veya spam gelen kutusunu kontrol etmeyi unutur. Evet, e-posta’ların yanlışlıkla spam’e gönderilmesi alışılmadık bir durum değildir, bu nedenle e-posta’nızın spam’e düşüp düşmediğini iki kez kontrol etmeniz gerekir.

Spam e-posta klasöründe önemli bir e-posta bulursanız, ilgili e-posta’yı seçmeniz ve e-posta’yı önemli olarak işaretlemeniz yeterlidir.

  • Outlook’un çevrimdışı olmadığından emin olun

Outlook hem çevrimiçi hem de çevrimdışı moda ayarlanabilir. Bu yüzden kullanırken programı çevrimdışı olarak unutmanız mümkündür. Bu noktada Outlook penceresinin sağ alt kısmındaki durumu kontrol edin ve çevrimdışı olmadığından emin olun. Çevrimdışı yazıyorsa, Çevrimdışı Çalış’a tıklayın. Bu, modun seçimini kaldırır ve durumu Bağlandı’ya dönüştürür.

  • İnternet bağlantınızı kontrol edin

Hala çevrimdışıysanız, internet bağlantı sorununuz olabilir. Test etmek için bir tarayıcıda bir web sayfası açmayı deneyin. İnternete hiç erişemiyorsanız, WiFi ağınızı yeniden başlatın. Ağ tamamen yeniden başlatıldıktan sonra bağlantınızı tekrar test edin.

  • Outlook’u yeniden başlatın

Güvenilir bir internet bağlantınız olmasına rağmen hala e-posta almıyorsanız, Outlook’u kapatın ve yeniden başlatın. Outlook’un tamamen kapalı olduğundan emin olmak için Görev Yöneticisi’ni kullanın.

  • Başlat’a tıklayın ve ardından “Görev Yöneticisi” yazın.
  • Listede gördüğünde arama sonuçlarında Görev Yöneticisi’ne tıklayın.
  • Microsoft Outlook’a ve ardından Görevi sonlandır’a tıklayın.
  • Outlook’u yeniden başlatın.
  • E-posta’nızın büyük bir ek içerip içermediğini kontrol edin

Birisi size büyük bir ek içeren bir e-posta göndermeye çalışırsa, bu, internet servis sağlayıcınız tarafından durdurulabilir. E-posta’nın alındığını, ancak bilgisayarınıza gitmesinin engellendiğini asla bilemezsiniz. Bu yüzden e-posta’yı gönderen kişiye ulaşın ve ekler varsa, e-posta’nın yalnızca mesaj metniyle birlikte gönderilmesini isteyin. Gönderen, Dropbox veya OneDrive gibi bir bulut hizmetinde depolanan dosyalara bağlantılar sağlayabilir.

  • Outlook’u veya profilinizi onarın

Outlook’ta Dosya’yı, ardından Hesap Ayarları’nı ve ardından açılır menüden tekrar Hesap Ayarları’nı seçin. Hesap Ayarları iletişim kutusunda, e-posta göndermeyen e-posta hesabını tıklayın ve Onar’ı tıklayın.

Yukarıdaki çözümlere rağmen hala mail göndermekte ve almakta sorun yaşıyorsanız Bilgi işlem birimine destek talebi açın.

Makale Detayları

Makale Kodu :
3
Görüntüleme :
37
Oylama (Oylar):
(1)

Benzer Makaleler